Uncategorized

روش‌های واردات کالا از اروپا به ایران

روش‌های واردات کالا از اروپا به ایران

روش‌های واردات کالا از اروپا به ایران

این روزها در سازمان تجارت جهانی با همه تحریم‌هایی که بر کشور ایران وجود دارد باز به کمک برخی روش‌ها می‌توان روابط تجاری بین ایران و اتحادیه اروپا را سر پا نگه داشت. به گونه‌ای که در حال حاضر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و آلمان همچنان در حال مبادله کالا با کشورمان ایران هستند. این در حالیست که وقتی کشور آمریکا از برجام خارج شد و همچنین با وجود تمام تحریم‌های اقتصادی حال حاضر، بسیاری از کشورهای اروپایی حاضر نبودند با ایران روابط تجاری داشته باشند؛ اما امکانپذیر شد. در این مقاله روش‌ واردات کالا از اروپا به ایران را بررسی خواهیم کرد.

پس، با وجود تمام محدویت‌ها، به کمک آگاهی از برخی روش‌ واردات کالا از اروپا به ایران می‌توان با خارج از کشور از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا به شکل بهتری به مبادله کالا پرداخت. با توجه به این نکات چنانچه تمایل دارید با این روش‌های میانبر آگاه شوید تا انتهای مقاله با مجموعه آهوان همراه و هم مسیر شوید.

معرفی روش‌های واردات کالا از اروپا به ایران

در این قسمت می‌خواهیم شما کاربران عزیز را با شیوه‌های واردات کالا از اروپا به ایران آشنا سازیم. بنابراین توصیه می‌کنیم از خواندن این بخش غافل نشوید.

روش هوایی

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به کشورمان ایران کالا وارد کنید روش هوایی است. پس شما به هنگام برقراری روابط تجاری می‌توانید بر اساس گزینه هوایی هم اقدامات قابل توجهی را در پیش بگیرید. این روش خروج کالا از اروپا به مقصد ایران در عین حال که راحت و سریع است، منتها با موانعی از جمله هزینه‌هایی بالایی و… همراه است.

روش زمینی و دریایی

ناگفته نماند که در کنار روش هوایی مبادله کالا، برای تجار این امکان فراهم است که حتی به کمک شیوه‌های زمینی و دریایی تجارت کالا داشته باشند، منتها این روش‌ها هم با توجه به تحریم‌های وارد شده به ایران سختی‌ها و دشواری‌های خودش را خواهد داشت؛ ولی نگران نباشید با توجه به راهکارهایی که کارشناسان ما در هنگام مشاوره در اختیار شما کاربران ارجمند قرار می‌دهند می‌توانید بر این موانع به راحتی غلبه کنید.

بهتر است بدانید با توجه به روش انتخابی برای وارد کردن کالا از اروپا به ایران در این سه روش ذکر شده برای وارد کردن انواع پرینترها‌، قطعات کامپیوتری، مواد خطرناک، مواد اولیه طبیعی- صنعتی، دارو، قطعات الکترونیکی، قطعات خط تولید کارخانجات و… اقدام کنید. در دنباله مطلب معرفی شیوه‌های واردات کالا از اروپا به ایران به چند مورد از این کالاها اشاره‌ای کوتاه و مختصر خواهیم کرد.

مهمترین کالای وارداتی از اروپا به ایران

در میان روش‌های واردات از اروپا به ایران مهمترین و پرسودترین کالاهایی که تجار اروپایی به ایران وارد می‌کنند شامل:

-قطعات الکترونیکی

-ماشین‌های و ادوات صنعتی

-تجهیزات پزشکی

– قطعات کامپیوتری

–  و … .

کلام آخر اینکه امید است نکاتی که در این مقاله تحت عنوان معرفی روش‌های واردات کالا از اروپا به ایران بیان کردیم در کنار مشاوره کارشناسان مجرب مجموعه آهوان برایتان تا حدود زیادی کاربردی باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *